четверг, 19 декабря 2013 г.

Վերահսկենք մեր շրջակա միջավայրը


2013-2014  ուս. տարի, նախագիծ 1-ին
1.Ինչպիսի միջավայրում ենք ապրում մենք, փորձեք ինքներդ գնահատել ձեր շրաջակա միջավայր որակը:

Միջավայրը միանշանակ կեղտոտ է և այդ հասկանալու համար պարտադիր չի  մասնագետ լինել։ Բազմահազար մեքենաներ, տասնյակ գործարաներմիլիոնավոր մարդիկ որոնք աղբ են նետում փողոցում, մի քանի հանքեր և ահա քեզ կեղտոտ միջավայրը պատրաստ է։ Մեր քաղաքում այդ աղտոտումը բավական շատ է, քանի որ մեր գործարանաերը կառուցված են այնպիսի դիրքով, որ  քամին այդ կեղտոտ նյութերը քշում է ուղիղ քաղաքի վրա, իսկ Եվրոպայում ճիշտ հակառակն է, մեր քաղաքում զարգացած  չեն, բացի մեքենաներից այլ տրանսպորտային միջոցները օրինակ՝ հեծանիվները, իսկ Եվրոպայում ճիշտ հակառակն է, և այսպես շարունակ կարող եմ թվել ։ Ի տարբերություն քաղաքի, մարզերի մեծ մասում օդը բավական մաքուր էդա արդեն պարզ է, թե ինչու է  անդպես։ Եթե  5 բալանոց համակարգով գնահատեմ այս միջավայրը, որում հիմա ապրում եմ՝ կնշանակեմ ընդհամենը 3 միավոր։

2.Ինչպես է ազդում շրջակա միջավայրը ձեր առողջության վրա, եթե կան առանձնակի դրսևորումներ, ներկայացրեք կոնկրետ օրինակներով։

  Օդի  աղտոտումից ինձ մոտ միայն սրտխարնոցներ են առաջանում, երբ կենցաղային աղբը երկար ժամանակ չի տեղափոխում ու վատ հոտ է տարածվում։

3.Ինչպես եք պատկերացնում շրջակա միջավայրի վերահսկողությունը, ինչպես այն դարձնել ավելի արդյունավետ: Ինչ դերն ունի հասակարական վերահսկողությունը, ինչպես մեծացնել այն:
Կարծում եմ, որ միջավայրի աղտոտումը նվազեցնելու համար անհրաժեշտ է մշտական և սրտացավ վերահսկողությունթե պետական և, թե հասարակական մասշտաբներով։ Պետք է ստեղծվեն այնպիսի կառույցներ որոնք կտուգանվեն այն գործարաններին  որոնք նախատեսվածից շատ կախտոտեն միջավայրը։ Իսկ հասարակությունը պետք է հետևողական լինի ու պահանջի դա կիրառել։

4.Ինչ ես անում դու, որպեսզի բարելավես շրջակա միջավայրի որակը:
Ելնելով տարիքիցս չեմ կարող մեծ մասշտաբի գործեր անեմ, բայց եթե յուրաքանչուրնել մի չնչին բանով կարողանա օգնել  կլիմկոն մեծ գործ, եթե յուրաքանչյուրնել չնետի աղբ փողոցում և, եթե յուրաքանչյուրնել մեկ թղթի  կտոր վերցնի գետնից ինչպես ես եմ անում ապա համոզված եղեք մաքուր կլինի մեր միջավայրը։

5.Հիմնավորել թե ինչու միջազգային համագործակցույթունը բնապահպանության բնագավառում չի տալիս ակնկալվող ցանակի արդյուք:
Ես կարծում եմ, որ այդ տիպի մարդիկ հետապնդում են միայն շահ և այդ կառույցներնել ստեղծվում եմ զուտ ձևական ու միայն գումար կորզելու նպատակով։ Այդ է խնդիրը որ նրանք չեն տալիս նածատեսված արդյունքը։

6.Ստեղծեց փոքրիկ  հոլովակ, որը դիտելուց հետո մարդկանց մոտ բնության հանդեպ վերաբերմունքը դեպի լավը կփոխվի (օգտագործում ենք բացառապես սեփական նկարած նկարզխտրներ ու վիդեոներ):


Комментариев нет:

Отправить комментарий